http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, January 15, 2012

welcome beby :*

haluu haluuu :*

its sunday again . para ibu2 pasti suka , cuaca panas di luar . kain2 di jemuran cepat saja nak kering . 
aku juga termasuk dalam golongan orang yang bahagia . 
baju2 aku juga hampir kering di luar. cuma berharap penghuni2 biruu di atas tidak melemparkan 
sisa basuhan mereka ke bawah . perhaps .
asingment2 ku lempar ke tepi sebentar . beri ruang untuk aku mencoret sepatah dua kata aluan
buat yang teristimewa .



 aku nak ucapkan selamat datang kepada ahli baru dalam hidup aku .
semoga berkekalan lama hubungan kami .
aku admire yang lain , dapat yang lain . biasalah lumrah hidup .
tiada yang sempurna . bersyukurlah dengan apa yang ada .
disebabkan nya juga , kewangan aku hampir goyah dan tidak stabil .
biasalah , kalau mahukan sesuatu , pasti perlukan sedikit pengorbanan bukan ?
semoga pengorbanan ku berbaloi . 


testing . testing


okeee , gud job beby :*
apa2 pon aku bahagia ada kamo0 . selamat datang :)
welcom to my life .




cun tak si dia ??
tak ? okee , takpee . tya tak kesah .

yang pasti , ramay yang berbahagia sejak aku berkamera baruu .
ehem . ehem .
takpe , akan ku perah sehabis tenaga kamera ni untuk kome2 sekalian ^___^



No comments:

Post a Comment