http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, January 29, 2012

mak ayam kah ?? :O

haluuu haluu :*


already at PPUM . ramai membe ajak tgk AJL kat bawah .
disebabkan diorang dah siap assingment, mereka heaven laaa . lain pulaa ceritanya
aku dan yaya @_@ . go0 ummi g0o . paksa diri habiskan assingment .
aku dengar AJL dari radio jea beb .

ehem , btw masa kat TBS , selepas beberapa langkah turun dari bus , aku agak penat laa . 
kena angkut banyak barang . tak mampu rasanya nak teruskan perjalanan menuju ke 
terminal teksi . then aku stop kejap . tarik nafas , hembuss . tarik nafass , hembuss .
mengah mengah . entah macam mana laa muka aku time tuh . fuhh fuhhh .
tanpa ku sedarii , aku diperhatikan dari jauh . 
dia duk senyum2 , usha2 aku dari jauh . then datang dekat sambil hulurkan satu kertas .

"nah amik ni adik"


then , aku usha kertas uh skali pandang , jawatan kosong ? tapi tak letak kerja apa .
fuhh fuhh , bahaya ni , entah hapee orang tu nak . cepat2 aku blah . takod jugak . 
hurm , gaji pon agak lumayan bagi student sempit cam aku ni .
tapii kerja apee tu ?? mushkil . ceh2 ,  macam2 dah aku pikir .

sempat ku toleh belakang , tengah mencari mangsa baruu rupanya. nasib baik tak ikut aku .
kahkah *perasan ><,
yelaa , duk KL ni , macam2 jenis orang ada kan . sikap berwaspada yang tinggi perlu ada yea adik2 , kawan2, jangan mudah terpedaya . ro0mate aku pon dah terkena haritu , saham apee entah .
memang kebanyakan student yang mempelopori bidang2 macam ni sekarang . nak join boleh , cuma 
pastikan ianya betul2 sah dari sisi undang-undang . okengg ??

itu sahaja aku nak cotcet2 malam ni . okee tya , teruskan marathon assingment !!
burbyee  :*


p/s : anda bosan ? berminat dengan kerja2 part time ? pandai membahagikan masa ?
yaaaaa , andalah yang dicari . sila hubungi no. yang tertera jika berkenan :)



No comments:

Post a Comment