http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Friday, January 27, 2012

berjejak kasih :)

haluu haluu :*

haii comell . perasan lettew =.= hehe , okee , memey nak puji korang pon :)

ehemm , 
hari ini hari khamis . cuaca panas , jemur baju mesti cepat je kering .
di kesempatan cuaca yang elok ni , kami ex-sharodzian berhajat datang ke skola lama kami .
nak amik sijil SPM katanyaa . kami saja pergi tyme cuty sekolah , takde cikgu ramai , takde 
student2 . hehe amannnn je skolaa . kalo0 datang hari len nty , mesty kene ambush dengan cikgu2 .
tak pon dengan adik2 . *perasan , cikgu pon macam ade mase pulak nak wat benda x paedah tu dak ??

nini , azua , TYA , sab , anis , shezy amek gambar :)
rinduu siyodd kat skolah . macam nak balik dorm lamee jea rasanya , tido0 sekejap .
aku ngantuk2 , mamai2 pagi tu act.nya . malam tadi jaga anak , tido0 pukol 3 . hehe ;)
tapi ku gagahkan langkahku . jumpa pakcik mazlan , borak2 , ngumpat2 macam mase sekolah dedulu laa .
sampai dah habis skull ponn , masih terbawa2 perangai 'itu' . rasanya memey tak boleh buang kot .
kikikikikkiki 

muka2 teringin nak jadi kekanak sekolah :)

jalan . jalan . jalan .
then terjumpa sesuatu yang menyentuh hati dan perassan kami :')

notis demerit form5 julai 2010
terharuu , masih tak dirunkan lagii , even dah 2 tahun . nampak sangat masih ada yang merindui kamii kan ;)
cuba cari nama ummi athirah dalam list tuu .. hehe 
.
nama 1st kat list tuu , puas aku duk ingat , siapaalaaaah farah hazimah yang menduduki ranking no1 ni?
zimaz hasan kee ? farah mana pulak ni ?? 10 saat berlalu ~
damn , WEDOT rupanyaaa , lupa nama sebenar . rinduu wedot . dia menghilang sekarang .
jumpa2 nanti , anak dah 5 agaknyaa . 

rinduuuuuuuuuuuu sesangat ><,
lepas dah puas , kami singgah MP (Mahkota Parade) sekejap . 
gua borong komik kat MPH sehingga genap rm50 , nak habiskan kupon . 


gua tak layan novel2 cintan beb , tuu sebab ayat gua tak bunga2 cam komee ;)
cehh . cehh . dan kupon masih berbaki rm100 . kalau tak boleh guna kupon nak beli buku 'medic '
untuk kolej nantii , aku ingat nak habiskan bli komik lagii . kikikikii
tak pun , bli guitar ni ... ternampak ada jual kat thai kuang , tapii agak2 dia bagii ke nak belii giutar transformer ni guna kupon ek ?

takpeelaaaa , simpan duluu impian x berfaedah aku ni . bek fokuss kat assngment2yang masih tak bersentuh tuuuu . aku dah agak dah , membazir je kalau cuti bawak buku balik kampung .
takde pekdah langsung . banyak dugaan dan halangan yang menjadi penghalang hubungan dengan buku .
sabar jelaaa ~
dengan rasminya aku ambil keputusan buat assigment secara marathon esok =) penat hari ni .
ehem ,
duk pandang2 niiiiii , nak tolong keee =.=" hehe
okeeee , get t0 go now , tata :*


2 comments:

  1. alahhh ! aku tak amek lagi sijil ! korang amek sijil pmr skali ke wehh ?

    ReplyDelete
  2. qilaa , nanti pergi nan majid . dia nak jumpe cikgu2 sekalii . hehe

    ReplyDelete