http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, November 20, 2011

travell !!

haluu :*

aku sekarang mo0d tumblr jea .
bosan nyahh . hampir depression ni . heee
layan tumblr tenang sikit .
cuty x bawak balik buku memey camni laa. hehe :P

jom layan sekejap ~


inspiration ...


ehemmm . i luv travel . suka berjalan . suka advanture <3
kalau boleh , nak pergi pulaw , then lost . baru rasa nikmat hidup ^__^ haha
dan aku x kisah pon kalau balik sensorang naik lrt dari ppum ke TBS .
baru advanture sikit , banyak transit2 . huhu 




aku act. jarang dapat keluar malam walaupun hakikatnya aku sangaaat suka taw.

hayati keindahan kota pada waktu malam .
kalau dekat KL bebas sikit , tapi kalau kat rumah , ayah ada .
pepaham jelaa XD hehe






aku sukaa sangat main gitar ,,
walaupun hakikatnya aku taw main lagu hepy bezday je .
next sem aku nak blaja lagii . then jangan xkeruan sangatlaa kalau tgk macam macho0
je dak tya main gitar . hehe :D







its weird rite ??
but weird makes u beauty ;) tya suke sneakers tawu ?? heehe
travel with sneakers . c0oll kan ^___^






then aku suka pulaw . dah lamaa rasanya tak pi pulaw .
hope sangat2 trip kolej diz year pergi pulaw . best sikit .
ehemm , nanti third year , aku kne posting luar negeri taw , then 
aku ingat nak stay terengganu . best sikit , banyak pulaw . huhu


how much i miss thiss :')  err , tak nampak muka pulak . huhu ^__^
*peace (^_^)V




hakikatnyaaa dalam hidup ni penuhh dengan harapan dan impian ,
setinggi eiffel tower taw ;)
*i wish can be there :)

#bergantunglaa pada indivudu tersebut , mcam mana nak memenuhi impian  
masa remajanya . hidup ni kalau flat jea pun , x rasa nikmatnya kan ?
s0o , warnailah ia sementara masih ada kesempatan .

hakikatnya aku duduk kat hospital . then setiap hari akan nampak
manusia yang sudah tidak berkemampuan , lemah , even tidak mampu
untuk makan sekalipun .
bahkan ada yang hanya menunggu masa ..

bersyukur pada Allah kerana kita masih mampu dan berpeluang
untuk memenuhi impian dan cita2 ramaja ini , hakikat sebenar ...
beberapa tahun lagii , nasib kita akan sama dengan manusia2 itu ~
*motivasi pada diri untuk jadi lebih baik :)

# masa yang ada ni , kita hayatilah keindahan ciptaan tuhan , so0oo

moh laa kita travel !!

 # kata orang , hidup ni , cuuuma sekali ,
so0 , kita ENJOYYYY !!!http://matcuoi.com



fullstop 

No comments:

Post a Comment