http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Friday, November 25, 2011

apakan daya , jodoh tiada :'(

haluu haluu 

mo0d hary ni , berkabung . buah haty sudah jadi milik orang :'(
sedih nyaa . langit pon seolah faham akan perasaanku .

sejak f0rm4 mula berkenalan . aku sangat bersungguh menabung  untuk
memilkinya , kerana ekonomi aku tidak begitu baik ketika itu .
Aku dikenalkan oleh rakan ayahku di
Hang Tuah Mall , Melaka , pada tahun 2009
*p/s: jom melawat melaka !


tubuhnya yang agak slim , dan tidak terlalu gemuk , berjaya menambat hatiku .
pada ketika itu , dy jual mahal , sebab katanya , terhangat dipasaran .
selepas beberapa jam usha2 , at last , aku berjaya memilikinya .



aku redha dan pasrah Ya Allah . mungkin ada hikmah di sebalik pemergianmu ini .




ini adalah gambar saat2 terakhir bersamanyaa ,
bahagia jea muka yaya kat sebelah tu dapat bergambar bersamanya :)
.
.
.
.
.
.
.
.
lihat ! dia sedia menanti di sebelah sementara aku menjamah mee kari ,,


sweet x ? hehe ^______^
 dari malam tadi dah dapat mimpi yang ko akan mendapat tuan baru .
tapi , aku tak sangke , begitu tragiknya kehilangan kaw wahai hp , buah hatyku <3
engkau boleh hilang dalam fitting ro0m , ishhh =.=
siapalaah yang ambil kau yea , walaupun rupa mu hodoh , badan kuro0s , 
dan tak gebuuu langsunggg ,,
tapi masih ada yang mahukan .



aku sangat suka tubuh mu yang kuruss , memudah kan aku untuk menyelit-nyelit 
dan membawa kau ke mana2 .
.
.
.
.
thats y laa aku menggunakan kau , walaupun aku still ada lagi 1 BB gemukk ni,
tapii , aku dah bagi adik aku guna , nak mintak balik , cam kesian pulak rase .
dah sebati agaknya si BB gemuk ni dengan adik aku .
*siap buat BBM name dy ! padahal hp aku =.="


takpeelaaa , ngomongnyaaa , lepas ni , kene bli hp baruulah .
lagi pon alaun dah masuk $_$


# nasib baik dah buat pin no. kat sim , tapii yang aku duk risaw bebenau ni ,
memory aku dalam tuuu . banyak pic2 sensored yang tak boleh dilihat .
pic yaya lebih2 lagiiii , aduhhhh . risaw =.="
thats y laa aku tak pernah nak bagi sape2 orang bukan muhrim nk pegang hp aku :(
hehehee


takod , ada yang tak bertanggungjawab letak kat FB kee , kat belog kee pic2 
aku , tak pasal2 dah femess sgt nty . maluuu laah . HAHA . puihh , pasan ko tya !
okeelaaa . aku hanya dapat berdoa supaya takde kejadian2 x diingini berlaku .
apa2 pon , setiap yang berlaku ada hikmahnyaa kan .



peringatan untuk anda2 , jangan simpan pic2 private dlm hp . kalau kne curik kee , 
risaw bebenau nanti jadinyaa . 
*macam aku sekarang ni . 
manusia sekarang macam2 perangainyaa . moga2 dijauhkan dari perkara2 
yang tidak diingini .





im gonna miss u dear :*



selamat tinggal , jodoh kita tak berapa nak panjang ~ http://matcuoi.com 

8 comments:

  1. haha . pakwe laa jugak . sebab wallpaper pic kimbmmm ^____^ heehe

    ReplyDelete
  2. sobbb3 . sedihh , majid :(
    pic hawt aku banyak benau dlm uh :'(

    ReplyDelete
  3. igtkn da clash ngan naim .. hahaha !!!

    ReplyDelete
  4. adell niiiii !
    xde pape relationship pon dengannya,
    bagaimana mau clashh ?? =.=

    ReplyDelete
  5. best ape gune bb!! i loike!!!
    hidup bb!! ehehe

    ReplyDelete
  6. TH : best ea BB . okee , nty i gne BB .
    boleh bbm ;)

    ReplyDelete