http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, June 17, 2012

hati kering

assalamualaikum .
salam sejahtera , salam 1 malaysia , salam perdebatan ;)

hai awak . pakwe . makwe . akak2 aww aww . abang2 aww aww . stalker . akak skolah . adik skolah .
 stalker lagi . admirer . membe . anak ikan . suga dedy :*
ada sesiapa lagi yang aku tak sebut ? nanti inform k .
tak pernah terfikir pon siapa yang nak bace blog easy come easy go aku ni .
sepanjang aku menulis blog ni , hanyalah untuk suka2 . takda niat pon nak sakitkan hati sesiapa .
tapi , sejak dua menjak ni . aku tersedar . macam ramai haters . banyak dah feedback aku dapat .
tapi aku still co0l , maintain muka koya aku .
.
.
.
okelah , benci sangat tengok muka aku ?
.
meh aku pakai topeng laaa .


okelah , truly aku cakap . aku ni seorang janda berhias , anak takda lagi .
suka buat muka mintak penampar dan makin hari macam makin ramai haters jea ??
laki dah takda . pakwe memang tak pernah ada . skandel tu ramai laa .
muka peramah , selalu dapat no telefon tak kira dimana , dalam bus , kedai mamak .
suka tengok wayang dan wayang pon suka tengok aku . rasanya lah .
tapi , seteruk-teruk aku pon , takdalah nak rampas kekasih orang , laki orang , ape2 lah yang orang punya .
sedih ... 
aku saje tulis, letak pic kat blog ni, untuk memeriahkan saja laman easy come easy go ni .
 tapi ... 
sayang seribu kali sayang, ramai yang tersalah anggap , salah meaning ,
atau , ape orang nak ckp ek ? fikir negatif ? haa , macam tu lah ..
takpelah , lepas ni , setiap pic aku nak letak , nak post , kena tapis setapisnya .
check latar belakang orang yang aku nak post pic dia ni .
kalau tak , macam2 lah kritikan serta tomahan yang bakal aku terima :'(

di kesempatan ini , aku juga nak buat azam baru sempena nak masuk tahun dua ni .
tingkatkan prestasi , kurangkan kontroversi , dan kurangkan skandel .

yup , itu azam aku . dan . dan . dan . aku nak menjadi seorang senior yang baik bagi junior2 yang bakal masuk nanti . hoho *boleh caye ke ?

sebelum orientasi 
selepas orientasi 

berbeza kan . hoho, tetibe teringat pulak zaman gua dedulu . insya Allah aku baek time jadi senior nanti .
~(‾‾~)

okay , berbalik kepada topik asal . dikesempatan ini , aku nak mintak maaf bebanyak kat sesape yang terasa dengan isi kandungan blog aku ini . menulis hanya sesuka dan memenuhi masa lapang .
bukan niat nak jeles2 a.k.a jelly2 gittuw . atau merosakkan hubungan sesama manusia .
kawan biar beribu2 , kekasih a.k.a gewe biar satu .

btw, aku takda gewe pon lagi . luka masih berdarah dan bukan senang nak terubat .
perasaan juga bukan mainan , bukan simple and easy as ABC ~
dan tak suka sebenarnya istilah easy come easy go =.="
sebabnya gua masih sentap sampai sekarang . hoho . luar, muka ceria macam OKU dah,
dalam hati tuhan saja yang tahu .

sambil2 on9 tuuu , boleh laa dengar lagu ni ya .
*gua bukan apa , juz teringat dedulu time kerja kat KPM , setiap hari seorang peniaga duda ni main lagu sedih ni berulang kalinya sebab frust dengan janda dia dulu . hoho

dah laaah . selamat malam kekasih gelap ~(ᵕ.ᵕ)~


#tya , be strong !

3 comments:

  1. nape dik? kna attack nan bini org ke?haha

    lain kali hati2 post gambar dik.. A picture explain thousand word.. Tkut nanti orang salah dapat explaination xpasal2 gaduh lak... =)

    ReplyDelete
  2. hoho iyelah ,thnx :) pasni kena pakai topeng jea selalu :P
    hehehe

    ReplyDelete
  3. haha.. pakai topeng plak dah.. ada2 je adik ni.. pakai surgical face mask cukup la dik.. jangan lupa scrub suit skali..haha..:P

    ReplyDelete