http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Thursday, June 14, 2012

entry penutup tahun 1 :)

haluuu haluu :*

sekian lama , akhirnya tya kembali untuk mencoret sepatah dua kata sebelum masuk sem baru ,
dan menjadi kakak senior ummi . hoho
macam2 berlaku bila nak hujung2 sem ni . okayy  fyi , cuti sem aku , yang nak masuk ke tahun dua , yang 
nak jadi kakak senior nii , hanyalah seminggu . 
korang berapa lame cuty ? dua bulan ? 5 bulan ? wahh , mesti heaven kan ;)
takpaaa , aku rela berkorban , demi nak buat orientasi untuk adik2 neh . hoho 

okayy , last week kami ade annual dinner before habis sem khas . 
buat dekat Hotel Cristal Crown . 
aku yang ayu bertudung merah tuuu :P
ni kat table aku , table paaaling belakang sekali . motiff : dekat siket dengan makanan . hoho
tema : retro n vintage . aww aww
best laaa batch aku malam tuu . kami buat persembahan gege gittuw ;) 

havoc gileer diorang punye band <3

tengah ambil makanan dengan sopan . cover siket depan camera tuu . hoho

haaa , ini time tengah buat persembahan gege . kikiikkii

kat dalam dewan , kecik je hall dia .

dengan yaya tore ;)


tadaaa . aku dengan band hayalan aku ;) meowww :3
ada gaya najwa latiff tak ?? hehehhee


nak sama tinggi dengan nami .. *fisrt time pakai wedges tinggi . tu pon pinjam orang punya . LOL

okayy , tamat lah pasal dinner , untuk lebih lanjut, boleh usha fb YAYA okay ?
 then , kami dipaksa untuk stay kat kolej baru , macam ^*&*% , selama 2 minggu .
tak da motif , datang pagi, balik petang , kadang2 kalau tak tahan balik tengah hari .
sabar jelaa selagi mampu . rasa macam nonsense gilee kat sini .
 dahh laaaa =.="

tinggi taw supabike ni ;)

kadang2 ada masa terluang, kami bergambar dengan superbike baru Smackie . hoho
style gilee , teringin nak dua bijik . 1 pink , 1 purple-pink ;) aww aww

kadang2 kami cabut ke mid velly tengok wayang juga . pirana , brave .. kau ?

dengan baju korporatnyee , redah jee pi mid vely .  
 begitulah kisah nye kami sepanjang beberapa minggu pada semester khas ni .
so0 , bored . siyez taw !!
 k laaa , tya nak berehat . esok nak holoiday ke PD . aww aww .
okee , tata :* muahhx kanan , mmuuax kiri . hoho 





No comments:

Post a Comment