http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Tuesday, December 27, 2011

mammogram :)

haluu haluu :*

hari ni 1st day posting di bilik mammogram .
bilik tu khas untuk kaum hawa sahaja , kaum adam tidak dibenarkan masuk .
kecuali kalau patient lelaki yang datang nak melakukan pemeriksaan tersebut .
tapi jarang-jarang untuk kaum adam
nak tahu ape tu mammogram ?
tnye cik google .. dia lebih mengetahui :P

dengan tiada pengalaman , berdasarkan pemerhatian sahaja .
aku cuba membantu .


sakit . aku yang tak rase pon dapat bayangkan kesakitannya dengan
ekspresi muka mereka . lebih2 lagi yang kena buat biopsis .
keje aku lap darah jelaa time tu . ouch :'(
aku pandang sadis jea . yang kena pulak makcik2 tua .
tak mampu dah aku tgk . sabar jelaa ~


aku harap aku tak kena lah macam tu suatu hary nanti .
tak sanggup rasanyaa .
kaum hawa , jagalah harta dirimu sebaiknya .
sementara kita masih sihat , masih mampu menjaga diri .
jagalah sebaiknya .
kalau dah terlambat , tak dapat den nak tolong .
hartamu itu sangat berharga .


dikesempatan ini , aku nak kenalkan boyfren baru ni ,
yang baru kenal kat hospital tadi . HAHA
Dr. Kimbum ,,


okee . tata :*

p/s : doakan segalanya lancar pada hari kedua posting ^___^
thnx beby .



No comments:

Post a Comment