http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Tuesday, August 30, 2011

sayu ;(

hye ,,
ramadhan kini dah berlalu . sedih mengenangkan bulan yang mulia , aku
tak manfaatkan sebaiknya ;( 
makin lamee , raya makin tak bermakna pon . aku lagi suka bulan ramadhan .
biarlaaa bulan ramadhan panjang2 , lame2 sket . bnyak sikit pahala .


td sedara2 ramay2 berkumpull , sume cite pasal anak masing2 .
cite pasal kerja . masa depan . scolar . 
doktor , dentist , nak ank sumee berjaya . sumee sebuk bercerita .
aku just diamkan diri . yelaa . aku harapan family aku . tapi aku tak dpt buat 
yang terbaik . sedih sangat , lagi2 tgk muka ayah , duduk kat dpn aku td .
tyme sume tgh bercerita , dekan sane . dekan sini . 4 flat ~
akuh pon bangun dari meja makn . pergi .....
tak sanggup tgk muka ayah . 
maafkan tya . tya tak mampu bagi yang terbaikk ;( im so0 sorry .

sejak tu , aku takde mo0d daa .
bukan semua yang kita nak kita akan dapat .
semuanya bergantung pada rezqi masing2 . 
tyme tu , ade timbul sket rase mnyesal tgglkan matrix .

yelaa . sebagai radiografer . sapee jelaa pandang kerje2
cmni . siyez cdy . jika nk dibandingkan dgn doc , dentist kan. kan .
semua rezqi masing2 . cam aku , tak dpt tawaran u pon . even uitm pon x dapat .
takpee . aku redha . mungkin rezqi aku belum sampai .
be strong tya .
*raye2 pon sumee sebuk duk taching2 ni . =.=" cdy laa .

btw , smlm aku belajar buat ketupat .
yaww , sonang yo sebenarnyee . *siriuss 
tak perlu hafal step . pk logik jea . hee
tadaaa , ketupat 1st aku buat dlm idop ni . comell kan .kan .
hahha *bangge diry kejap .
bosan wat besar2 , aku gune daun yang tggl sisa2 tu , buat ketuapt mini .
comelll . hehehe cam mainan .
pg tadi , balek kpg , tgk2 sume ketupat dah masak . termasuklah 
semua ketupat mini aku *wink wink ;) chomell taw !!!

then adelaa sorang bibik makcik akuh ni , dy mmg tak taw
wat ketupat bawang or ktupat satee pon .
dy kate kat tmpat dy just taw wat ketupat burung . then dy buat laa burung tu ;)
heehee

beras just letak kat bawah badan burung uh , ade space kecik jeee .
hehhehe . comell . tapii . mmg tak puass laa nak mkn burung uh .
comell sgtt !!!
kalo camtu , sorang kne makan dlm 10 ekor burung laaa .
uhh , bnyk burung2 kne kekah raye nty . hahhaha 
kesimpulannya , buat laa ktupat bawang kalo nak jimat daun , ketupat sate kalo nk sdp
n ktupat burung kalo0 nak comell . aww ;)
heehee

Tgk ,kjp jea da gety buat . ade org bagi semangat . mmg lew ,
heee * wink ('_<)V peace . thnx awk <3

dikesempatan ni , aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA .
MAAF ZAHIR BATIN .
soryy for everythng . 
maafkan kalo ade terlanjur kata , 
termengata . terbuat salah dan  silap . manusia mmg tidak 
lari dari melakukan kesalahan .
lastly ,,,,



p/s : yg duk dokat2 uh , dtg la ruamh ;)





No comments:

Post a Comment