http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, August 14, 2011

hepy bezday shezy cyg

heloo0 ;)
hary yang bahagia , yg mendung , yang dingin , kaku . 
sementara ko tgh sebuk gayut ngn mulim sayang ko tuuh . aku ambil ksmpatan
pada bulan yang mulia ni , nak wish hepy bezday untuk my best - ever - gurlfren <3 .

*NUR SHAZILA SHAKRI <3

shezy , ko lah kawan terbaik pernah aku ada ! thnx . aku sygg ko !! hee
*errrrkk   p/s : aku strait ;)

sorry . aku tak dapat nak bg ko pape yang special . kesempitan wang .
jgn lupee , nty dapat alaun , tuntut kat aku oke syg ;) *err
*sekali lagi . aku strait oke .

kalo boleh kan shezy , aku nk bg ko kek ni ,, sempena hari jadimu ~
nmpak cam sedap kan ,,,
tapi smlm , kedai kek sume tutup ., cm taknak bg aku bli kek ntuk ko jea . hee

ni jea yang aku sempat buat .. 
aku hanya mampu bg kek nie jea mlm td ,
 dan yang ni ,,
 okee la rase dy kan . panday dak tya wat kek . hehe

tapii . tapii kan shezy . kalo akuh kaye . kalo banyak duet .
ataupon jadi  kaye sbb kawen dgn org kaye , aku nk bagi ko ...
ipod apple yang mahal nie ..


tak pon , aku nak blikan ko ni ..

buy 1 free 1 , aku bli pink ni , free yang merah , ntuk ko . hee
tapi mane ade benda yang free kat dunia ni kan . kat loyat pon takkan ade yg cmni .

aku maseh mencari2 . tercari2 . dicari2 apakah M yang awak 
nak sempena bezday awk ni.

mp3 ??
ataw ,, MONEYY ??
*pakejj , dlm kek ada duet . 

p/s : aku mmg ske barang2 pakej ;)

McD kee ??


aku mseh runsing memikirkan M ape lg yang ko nk nie ...

tapi aku pastii . 
M yang ni laa paling ko nak . tp sayang . dy tak dpt dtg sini 
sempena hari jadi awk . saya taw awk cdy , shezy .
may ur wishes come true .

sorry tak dapat bagi pape yang special ntuk ko .
 may allah bless u .
jgn sedey2 hari jadi ko ni . jangan gado2 dgn mulim .
last ,,,
ko lah kawan terbaik aku. thnx coz always be with me <3
HEPPY BEZDAY NURSHAZILA SHAKRI ,, 
UR 18 DUDE ;)









1 comment: