http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Saturday, January 5, 2013

its your birthday ;)

haluu haluu :*

dear yaya
harini genaplah 20 tahun kau hidup kat dunia ni .
kejap je masa berlalu , and were getting older .
but still cute ><, kehkeh 

sorry coz ive got nothing special for u . same like before rite ?
i know , its my bad :(  
nasib baik ada orang yg boleh buat kau bahagia pada hari istimewa ni .
tapii , aku janji , next month , u will get ur present .
as u know , bulan ni memang bulan sesak sedunia kan . 
so0 , aku agak sesaklah pikirkan macam mana aku nak survive lagi bape minggu ni .



dear yaya, 
kadang2 dalam hidup ni kita akan buat apa sahaja untuk orang yang kita sayang .
biarlah hakikatnya kita tak bahagia pon , asalkan orang yang kita sayang tu bahagia , 
walaupun kita sendiri terluka . apa pun orang nak cakap , just be ur self .

tapii , tapi , tapi ,
macam mana sayang pon , diri sendiri tetap kena utamakan .
sebab manusia berubah . macam mana manusia tu pun , 
dia tetap akan berubah satu hari nanti . janji memang janji , tapi akan datang siapa 
ja yang tahu ?

aku just harap kau bahagia (: 
enjoy our teenage life , sebab peluang tu hanya datang sekali seumur hidup .
and da most important , 
be STRONG like me .
walaupun hakikatnya aku tak kuat pon , skurang2 nya aku ade muscle :P
kehkeh

semoga dengan bertambahnya umur ni , semakin dekatlah diri pada Allah .
semoga menjadi lebih matang , jangan nak wrestling je nan aku . *penat 
nd  be a GOOD muslimah .



sesungguhnya Allah tidak akan menguji hamba-Nya dengan ujian yang tak mampu dihadapinya .
aku taw , ko sangat kuat . 

apa orang nak cakap, biarlah , just be ur self . and people will like u .
kalau orang tak suka pun , biarlah , asalkan ko bahagia :D hee


kek-kek bezday :)



last from me , 


and FRIEND FOREVER  <3

much love , TYA xoxo






2 comments:

  1. ummi.. wa pown xde hadiah nak bagi at yaya.. xde pitih lagi.. bak kate ummi.. hari xde dwet sedunia.. hahaha.. btw.. gud job.. hehe.. cpt follow wa jgk.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. hye wawa ! at last singgah gak blog umi kan ;) kehkeh .

    ReplyDelete