http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Monday, December 31, 2012

newME

haluuu :*

malam tahun baru . best ?
im alone , depan lappy . sambut tahun baru dalam alam maya .
#np  --> Can't Take My Eyes Off You

" I need you baby, and if it's quite all right,
I need you baby to warm a lonely night.
I love you baby.
Trust in me when I say: OK
Oh pretty baby, don't let me down
I pray "



teringin nak sambut new year dengan kekasih halal menghadap KLCC . 
sambil dinner atas rooftop , then ade fireworks.
awesome

  http://matcuoi.com 
tapi hanya harapan lah kan .

at last  , tahun dukacita aku hampir melabuhkan tirainya .
hampir meninggalkan kita . pergi , selamanya .
aku harap tahun 2012 boleh pergi bersama kenangan2 nya .
bawalah segalanya bersama kau . aku tak nak memori luka ni terbawak-bawak dalam tahun baru .
kerana harapan hanya tinggal harapan .
harapan yang sku sendiri tak pasti .

btw , im 20 next year :') oh dear . no more teen in my age . sobs
its time for me to change . berubah ke arah kebaikan .
tinggakan zaman jahiliyah aku . for serious .

thanx to all , yang support aku .
yes totally im lost . tapi insyaAllah , i will become more stronger .



psst psst : i'll neva be da same , if we ever meet again ;)



No comments:

Post a Comment