http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, September 16, 2012

ke pulau jom ;)

haluuu haluuu :*

salam 1 malaysia .  SELAMAT HARI MALAYSIA uolls :*
mmuaahhhx2 , i luv MALAYSIA ;)
"16 September juga adalah hari ahad yang bosan seperti biasa"
terbaca kat twitter . lol  , but so0 true ;)

beriyee tak kami , bergambar di bawah bedera Malaysia neh ? hoho
btw , semua orang nak busy hari ni .
fedup i tawu  . takda sapa nak layan i  =.=" 
forever alone . nasib bek ada blog ,boleh merapu sensorang .

btw, aku dah ketagih tahap gaban nak berenang nehh . nak mandi lautt weyhh .
sesapa tolong bawak aku pi pulau weyhh !
nak jugak ! nak jugak ! *nada meroyan-royan .

aummmmm ~

aku sangat2 excited kalau dapat pi pulau ><, yeahhh !!!
tak kiraa . nak pi pulau jugak . nak swimming . hewhew
bulan 3 ni , kalau trip kolej tak boleh pi pulau ,
aku ingat nak buat trip sendiri jaa . hoho
ayuh kengkawan , sesapa rasa nak joinn rombongan che kiah aku bolehlah kumpul duit dari sekarang .
budjet dalam rm400 termasuk mkn , minum , tambang pi balik tengganu . heee

ayuhhh ! ayuhhhh !


me LOVE pulau perhentian sokmo ;)


air yang hijau kebiruan . tenang dan yang pasti tanpa PIRANHA . hoho

co00ooolll :D
serious bestt gilaaaa ! and seriouss ni ,sapa nak pii , kumpul duit awal2 . 
sebabnyaa , aku boleh dapat harga terbaik lah kalau nak pi sana ;) meoww
kikikikiii . sapa nak joinn boleh pm me okay . 

okay , gtg now . tata :*  

p/s :ayuhhh ke pulauu  :D   !!!!!





No comments:

Post a Comment