http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Tuesday, September 18, 2012

candy love crew :D

haluuu haluu :*

so0 bored posting this week . penat + bosan + erghhhh v_v malassss !
jasad kat sini , tapii jiwa aku dah terbang melayang pi pariss . wuuuu~
please  . bagi aku catalyst sorang . please2 . *merayu2
http://matcuoi.com
HAHA 
oleh yang demikian , demi menceriakan hari2 ku yang suram ,
aku nak update entry comell sekejap ;)

time pi raya kat rumah mira last 2weeks , aku ternampak sesuatu yang cooomell dalam balang kuih raya at rumah dia .. co0l , tak pernah lagi tengok .
then , dengan rakussnya , aku pi amik laaa . owesem !!! ade candy yang dah dipotong kecik2 .
coomell sgt2 , sebab ada macam2 warna and icon dalam candy tuu .

comelll ><,

yang comelnya , setiap candy tu, ada perisa tersendiri . kalau amek pic stawberi , perisa strawberi lah .
kalau kiwi, rasa kiwi . ada anggur , laici , mango , green tea , laici , apple and many more ;)
kalau gambar doreamon ? perisa doremon lah kot . begitu juga lady bird. HOHO 


this is my fav <3 *the cute ladygaga ladybird

aku dan kawan2 sangat terujaaa . then sebelum balik , selepas selesai sesi bergambar . mak mira suruh tunggu sekejap . then dia bagi sepeket candy comell tu . wuarghhh ,  kemain eksited lagi kamii   ><,http://matcuoi.com 
thanx mak mira :* memahami jiwa comell aku nehh . hohoho *meroyan sekejap .


sape nampak candy doraemon ? 

btw, aku tataw mana nak beli candy nii lagi . so0 sad , sebab tak lama lagi habis dah stok candy comelku :(



k lah , bye . kembali pada dunia suram muram ,kelabu , bosan aku (◕︵◕)
tata  . catalyst T_T



p/s : im addicted pada benda2 comeell :)


No comments:

Post a Comment