http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Sunday, May 13, 2012

hari mak2 sedunia

haluu haluu :*

kabare ? harap2 nya sihat sahaja lah ya.
pagi ahad yang dingin . (˘◡˘) <--- sambil tarik nafas dalam2 .
 pagi lah sangat kan , padahal matahari hampir tegak atas kepala ni .
btw , hari ni HARI EMAK2 sedunia .
hai , mak !! happy mothers day :) mak buat ape tuu ? harap2nya sihat2 selalu . tidaklah berjangkit demamnya dari anakmu ini .

ceh2 , gaya macam duk jauh jea , padahal mak kat belakang tu haa , tengah bersiap2 , nak pi kenduri kahwen lagaknya . 

tadaaaaaaaaaaa ! mak aku taw  .
(ᵕ.ᵕ) 
kalau boleh , macam2 nak buat ngn mak minggu ni , 


teringin nak buat cup cake same2 . yelaah , jeles laa pulop ngn dak sab hilmi tuh .
dia kemaen twet2 pic kek rainbow dia tu taw, jeles laa tya tengok .

#tapi~ tya demam , hilang 1 deria rasa . sedap mane pon, tetap takda rasa .




teringin nak makan ice cream nan mak . kat j.co kee , sedap siket kan ;)
#tapi dah demam , bertambah2 lah demam tya nanti :(




teringin jugak nak minum air bandung kee , jus kee , ice blended yang dalam botol camni ngan mak itew . 
tapii macam tu laaa , demam . esok nak keje . mampuih laa kalau ta baik demam lagi .

so0,ape pon ta boleh (ᵕ.ᵕ) sedey taw . balik minggu ni , makan bubur je 2 hari ni .
ciss , ni sume gara2 yaya lah ni . lempang aku sampai demam . ceh2 :P

dan minggu ni jugak tak pat tengok movie . 
owh yeah , congrates kat kawan aku yang hampir menemui cinta sejati nya itu .
puihh2 , gelie dengar kisah cinta dia tu . nak muntah *jiwang jugak kau ni . tgk jea muka ala2 heartless , dalam hati ada taman . puihh lagi skali !

*camtu agaknye aku dolu2 kan , kemain gelie2 . HAHA :P


apa2 pon , nak mintak maaf kat sape2 yang terasa nan aku minggu ni . orang sakit memey camni , nak marah2 jea . alaaa , kan kita dah belajar pengurusan pesakit 2 dengan cik EM.
aplikasikanlah kat aku neh . hehe
lagipon , bukan selalu aku camni . jarang tawu nak tgk aku marah (─‿‿─)
lepas ni , mungkin time orientasi aku akan bertukr jadi hulk again . kahkah *evil lough


ckp pasal hulk2 neh , teringat cite the avangers . wo0t2 date ngn shery kat KLCC haritu ,
best nyah  !! :*
kami pencinta hero2
cakap pasal KLCC pulak  , teringat kembali pada topik asal , hari emak2 kite yea .
mak aku dah lame ngidam nak pi jalan KL act. nak ke KLCC katenya .
cumaa , masa yang tidak mengizinkan kita kesana .
nantilah tya bawak mak nek LRT , ERL , KTM kee , ape2 lah yang ade kat sane eh mak .
kita date dua orang yea mak ;) huhu
okelah , kawe nak brunch ni . tata !




dengan mak gua mase gua muda2 dulu ;) slim kan gua .



p/s : selamat hari ibu . may ALlah bless u always mak :* muahx






No comments:

Post a Comment