http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Wednesday, May 9, 2012

gua sentap

haluu haluu ..

lama bebenau aku menghilang . tetibe terasa nk kembali ke dunia alam maya ku .
blog aku, dunia atas angin ku . yang dah lama aku tinggalkan . macam dapat hidayah laa org kate, nak tules blog balik . 
♫♪ harapan setinggi gunung, berderai menjadi debu ♫♪
*lagu yang terngiang2 kat kepala sekarang 

aku rasa, hormon aku ta berapa nak stabil skang ni . itu sebab aku cam tak menentu emosinya .
yang menjadi mangsa , yaya lah . ciann dia . atototoo . jangan nanges yea :)


setelah beberapa minggu posting a.k.a bekerja sebagai radiografer , melayan kerenah pesakit2 
yang datang pelbagai rupa, bangsa, agama, tak ketinggalan aksi mereka yang pelbagai itu ,
sampai satu detik . aku terpana . atau ayat yang lebih tepatnya, macam tetibe tersedar dari lamunan yang dah lama terhenti . time tuu , aku tengah basuh tangan secara medical . yelaa , baru lepas sentuh patient .
dan2 lagu harapan setinggi gunung play kat komputer bilik x-ray aku kerja tuu .
peh2 , gua sentap dengar lagu tuu .
rasanya macam back to the future . atoiii aaiiii nye pon . dah laa patient tgh ramai kat kuar tu tengah tunggu meminta dibuat x-ray . takpelah , gua postponed , tolak ketepi perasaan gua kejap . 
kembali bekerja .


# 2.00 pm

dalam perjalanan nak balik biilik time rehat tengah hari , datang pulak perasaan sentap tu kembali . entah ape yang membuat hormon aku ta stabil . perasaan tu datang bila aku terpandang seorang pekerja mashitah a.k.a cleaner endon yang kerja nya bersih membersih di hospital ni . 
atoii aii , teringat kat seseorang . kenapalah teringat kat ko bile pandang endon tuu ? dan engkau membuat aku rasa perasaan nak back to da future kembalii . 
kenapa mesti aku kenal kau ? berilah hikmahnya :'( aku merayuuu ~ sampai sekarang aku menyesal .


aku menyesal . sangat2 . sesungguhnya aku sangat lemah . bimbinglah aku .
luar gua tough , dalaman , tuhan saja tahu .

kalaulah diberi peluang macam dalam cite 17teen again , aku nak ubah semua nya , supaya aku jauhh lebih tough luaran dan dalaman . takdelah aku asik2 tersentap macam sekarang .
besar effect kau dalam hidup aku . dan ternyata aku sangat gagah untuk hadapi hidup ini sampai sekarang . 
*clapclap


aku rasa macam nak lari pi london jee. dah laa , bye !




# hormon , cepat lah stabil . please ~

No comments:

Post a Comment