http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Tuesday, February 7, 2012

pantai TYA

haluu haluu :*

kejap jea cuty empat hari . petang ni dah nak balik KL dah .
malassssss laaa . help2 . tak beli tiket lagi ni . aku redah jea petang nanti . 
melaka cuti sampai semalam jea . so0 , hari ni  semua orang kerja . 
jadilah aku miss forever alone kat rumah .

semalam aku pergi pantai sekejup . dapat la celup2 sikit kaki kat laut . hehe . bahagia tawu ?!
lagi pun time tu pagi . so0 , takde orang . macam pulau yang baru diterokai .
nak namakan pantai tu pantai TYA je rasa . mesti feymes nanti . hehe *berangan 

tya , amad 
bajet2 pantai TYA
mak , amad 


amad bajet2 nak jadi superman :) HAHA

aku bajet nak jadi superwoman jugak , tapi fitri tarik aku , tak bagi terbang :'(

begitu lah kisah nye . hikhik . okee . aku nak packing2 barang nak balik KL ni .
mao ekot kaa ? jum jum .

p/s : doakan aku dapat tiket bus kejap lagi taw !!

tata :*

4 comments: