http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Thursday, February 16, 2012

kering

haluu haluu :*

dalam kesibukan aku nak study fizik untuk tutorial esok , masih sempat jari jemari
runcing ini mencoretkan sesuatu . aku kering sekarang .
itu tajuknya . 

kalau duluuu , setiap minggu aku lepak KLCC buang2 duit , kini nak keluar bilik pon dah tak mampu .

mampukah ku bertahan ?

duluu selaluu pergi kedai2 mahal , then amek pic kat depan kedai tuu . bajet2 orang kaya .
sekarang nak jejakkan kaki ke LRT pon cam tak mampu .

mampukah ku bertahan ?

gambar bersama ex-telefon duluu :') rinduu .
duluu time gua kayee , bilee bosan2 lepak secret recipe kat hospital ni .
makan spegeti nyum2 dan kek juga . sekarang gua hnya makan megi dan gula2 kapas juga :'(

mampukah ku bertahan ??


taste nak high . kemain mahal lagii cinema kat KLCC , duluu2 ade duit boleh laa .
skng ni , tgk movie berbekalkan speaker kontot je pon jadiilaaa  .

mampukah ku bertahan ??

mampukah ku bertahan hingga next week ?? tya be strong , next week dapat alaun , berpuasa lah sunat beberapa hari lagi demi masa depan .
puihhh , ayat nak dramatis kan . haha , sapee suroh bli camera tanpa memikirkan budget dan berbelanja 
boros hingga kuros sekarang ni akibat kering kewangan .

*boleh caye ke aku kuros ??
bersama clazmate2 tembam gua (:
macam makin menembam je rase =.="

dan . dan . dan .
yang terakhir ....

semoga hari esok masih ada internet gua . beberapa bulan sudah tertunggak =.="

tata :*

2 comments:

  1. haha . sedih sungguh aku baca entry ni . saba lah ye , bagus jugak , boleh kurus , haha

    ReplyDelete
  2. haha . kuross ek ??
    ko belanje laa aku kajol ;)
    meoww . hehe

    ReplyDelete