http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Thursday, September 22, 2011

jarumm mu tajam :'(

yaw . 
mo0d kembali meroyan , euuww .
# test mengejut secara tiba2 pagi td. serious terkejut .
* dari cik GOOGLE ;) tq

entah hape hape aku jawab test tadi . takpe . da lepas . lega sikit .

then petang tadi kelas tambahan . peh , macam SPM daa aku ni . 
apa apa pun , thnx kepada En. Andy , beriye mengajar .
*anda sangat comel tawu ? hee ;) <-----pencetus semngat ke kelas .

then tadi sebelum ke kelas . 
"UMMI ATHIRAH , bla2 , bla2 dan bla2 ..."
sila datang ke staff health sekarang untuk injection hepatitis B .

yaww ! lg extream aku terkejut .
 minggu lepas kne amek darah .
tak habis lg ngilu aku tengok jarum besaq tu , kene lagi hari ni .


sambil buat muka comel , aku masukla dalam bilik pemeriksaan tu .
try2 selak lengan , rasa cam ketat pula , tak sampai kat bahu pon lagi =.="
*aku da gemok ke ? erk ~ mungkin baju da kecik kot <-- monolog dalaman .

staff nurse : adek , kalau rase2 tak sampai nk selak lengan tu ,  bukak la dari atas .
(aik , ingatkan dia leke siapkan ubat , x perasan diri diperhatikan . maluu i ) ;)

hehehheee . baikk staff nurse .

adek , jangan keraskan badan , oke , sila pndang tempat lain .

okee , dah sudah dik .. boleh keluar .

eh . eh . dah ke kak ? cam tak rase apa - apa pon . betul ke dah ni  ?
*muka bahagia , kakakkaa . 

betul ke tak sakit dik ? wahh , hebad adik ni . bukan semua org cam adik ni .
tahniah dik :)*ayat imaginasi aku jea . 
padahal staf nurse garang hell . muka bengis jea . kah2


sejam kemudian  ---> aik , cam kebas2 jea . tape aku kan kuat :)


beberapa jam kemudian ---> aik , kenapa cam lain macam jea tgn ni . asal plak macam denyut2 ni .


beberapa jam . jam yang terkemudian ---> menyesal cakap besar , tangan ni cam dah bengkak .
terpakse tahan saket .


yaw . serious sakett . patotlaa nurse tadi sengih2 jea tgk aku mase aku ckp "tak sakit pon".
cett , tapeee . chilll . 

injection coming so0n sebulan lagii .
semoga kita berjumpa lagi staf nurse . 

btw , jarumm mu sgt tajam !!
ouchhh ~




2 comments:

  1. aku takot jatuh //aku fobia///hehehe
    last aku kne jarum time sunat..pastu aku jdy fobia gilew2..heeeheh

    *open mindee k ehehe aku juz nk konh=gsi cite jew jgn pk laen k:(

    ReplyDelete
  2. hehe . mesty saket kan . kan .
    tak suke tgk jarum ni taw .
    nyahh kamuu jarumm !! :)

    ReplyDelete