http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Friday, March 15, 2013

travel. travel . travel

haluuu haluuu :*

petang jumaat yang tenang , tak panas sangat , tak mendung sangat.
and im alone in my ro0m. selak2 buku, tertido . biasalah, orang takde catalyst ni, sikit2 bosan. 
so, better aku update blog .

aku jumpa pic ni, and it was so0 amazing :O
the albino peacock . 
..................................................................................................................

btw, Alhamdulillah , Allah telah beri keadilan kepada yang tak bersalah .
alhamdulillah , semua telah dibebaskan :')
Allah telah menetapkan saat kematian seseorang itu, bila tiba masanya, takkan 
terlambat atau terlewat sesaat pon . cuma caranya sahaja yang berbeza-beza.
kita yang masih hidup ni, semoga diberi hidayah dan kesempatan nak bertaubat .
sobs :'(

................................................................................................................


then, tengah on9 tadi, aku ternampak 1 page ni kat FB.


wo0ww , so amazing . banyak sangat2 tempat and fenomena menarik dalam dunia ni .
subhanaAllah :')   

then, aku pon start berangan . satu hari nanti, insyaAllah, kalau aku diberi 
kesempatan, peluang,
aku nak explore, nak round the world . arghh , exicited nyee (><,) 



 aku harap 1 hari nanti dapat pi sini . honeymo0n mungkin ?? ;D
bulan 6 ni dah rancang , nak pi island trip lagi. insyaAllah kalau ada rezqi, aku pi laa .
duit je kena kumpul dari sekarang . 


kata orang, hidup ni hanya sekali, so0, kita enjoyy (^^,)V


btw, its soO bored here . 

 #np  -  when i was ur man . tata :*





No comments:

Post a Comment