http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Friday, November 2, 2012

doll inside doll

haluuu haluu :*

status : silent mode 2minggu ni  . minggu exam ><,

btw, masa tengah kemas2 barang dalam kotak serbaguna atas meja study , aku terjumpa ini .
tadaaaa ...


euwwwwwwwwwwww , apa ini ? apa ini ? apaaa ??
 aku namakan dia FIONA *sebab rupa dia huduh sikit . hoho

pernah dengar tak Russion doll, ke ape entah nama sebenar benda alah ni . 
kalau tak pernah . boleh google . taip je doll inside doll . hoho -..-

aku dapat ni masa pi program berbuka puasa kat rumah anak yatim , ramadhan yang lalu .
then , adik angkat aku a.k.a naim bagi aku ni , sambil berpesan , jangan bukak sekarang tau kak ;)
cehh , penuh suspens . sebab aku ingat bom ke mercun kee .
yelaa budak2 kan . lagi2 dekat2 nak raye =.=

rupa-rupanya ini . . . .. . 
  
dalam patung, ada patung yang lain

walaupun rupanya tak berapa cantik , tapi aku suuuka sesangat ><,
eksited gilaaa2 weyh . 
1st tyme jumpa benda alah ni . hoho 
*muka jakon

thanx adik :* 
 btw , kat ternet , boleh jumpa macam2 yang lagi lawa and unik2 , 

seperti ini :

muka patung tu macam huduh  , tukar muka KIMBUM :P




atau yang ini :

Patung yang telah dimodenkan menjadi tempat alat solek .

hoho . pon bolehh kan ?? 


okelah , gtg now . tata :*

p/s : doakan exam aku :') thanx



No comments:

Post a Comment