http://matcuoi.com hye there . im tyaa chan :* i just can't take my eyes off you ;) Love YOU !

Tuesday, March 27, 2012

pulau perhentian menanti :)

haluu haluuuu :*

minggu exam , aku sibuk sentiasa . sibuk on9 , men game , tgk movie , berjimba ;)
kadang2 baru study ^_______^

study pon mate stimm jea XD   HAHA 

btw , exam tinggal lagi 2 paper , khamis n jumaat ni . untunglaaa budak2 asasi yang dah habis .
heaven laaa , boleh berjimba2 senantiasa , tak kira waktu . 
disebabkan aku ni taraf diploma jea , pasni , kena posting dua bulan , whoaaa . 
best posting ni , sebab time ni laaa , patient2 kat hospital panggil aku doctor :) boleh usha2 . hee
even aku kerja x-ray orang , best taw . siyez tak tipuuu . kalau tak caye , 
jom apply masuk sini ----> Pusat Perubatan UM 
adik2 , yang berminat , boleh laaa apply yea ! tapi make sure KENTAL luaran dan dalaman kalau nak masuk sini .
 *amaran keras ;)

sweet kan muka aku tyme orientasi :) mate pon stimm jea =.="



okelah , act nak oyak ni . dah laaameee merancang ngn 'saing2' kawe nak pi sini .
nak pi pulau perhentian , 1 april ni . excited yang teraaaaaaaaamat sangat ><,


adrenalin merembes dengan deras , imaginasi mula melampaui batas bila start fikir pasal pulau ni .





macam2 aku nak buat kat sane ,,

berenang dengan aksi manja dalam laut :) p/s : kawe dah beli camera waterproof XD



berenang sambil mencium ikan di laut :)




berbuai sambil menghadap laut :)




membina rumah di tepi laut :)




mengumpul tapak sulaiman di tepi laut :)


dan 
dan 
dan 



melukut di tepi gantang menghadap laut XD



semua berkaitan dengan laut kan ? sebab kawe pencinta laut sokmo :)
banyak lagi list wish luar batasan imaginasi yang aku nak buat kat sane , tapi xkan laa sume nak cite kan .
tak suprise laa nanti . nanti balik , kawe oyak ea !
*praktis kecek klate :)



okelah  , sampai sini sahaja , jumpa lagi next tyme . tata :*

p/s : kita hanya mampu merangcang, Allah yang menentukan :)


No comments:

Post a Comment